o LoLiGameS
<< Home



    بيا زنده گي ديگري را شروع کنيم
    بي بادآوري ديروزهاي تلخ
    بي استرس فرداهاي نا معلوم

    بيا همين امروزي را که هستي
    که هستم
    بيا همين امروزمان را زنده گي کنيم
    با هم


آن روزها











LoLiGameS

Tuesday, July 3, 2007

باید بروم .
زبان می خوانم
تو تمام تلاشت را می کنی برای ِ کمک به رفتنم
من سعی می کنم


می دانی ! ؟


هر چه سیاه ، هر چه تلخ و هر چه غم زده
. من این جا را دوست دارم

با این همه حس ِ اجحاف و ترس و استرس و تحقیری که هر روز تزریق کردندمان


. من این جا را دوست می دارم


این کوه های ِ سر به فلک کشیده از میان آسمان خراش های ِ سیمانی و گران
این باران های ِ گاه و بی گاه تابستانی
گرمای ِ وصف ناکردنی


شب های ِ پر هیاهو
روزهای ِ پر تهاحم
ترافیک
دود
بوق


من این جا را دوست دارم


جایی که تمام کودکی ِمرا در خود نهان دارد
... باید بروم

Labels:

Post a Comment