o LoLiGameS
<< Home



    بيا زنده گي ديگري را شروع کنيم
    بي بادآوري ديروزهاي تلخ
    بي استرس فرداهاي نا معلوم

    بيا همين امروزي را که هستي
    که هستم
    بيا همين امروزمان را زنده گي کنيم
    با هم


آن روزها











LoLiGameS

Friday, November 16, 2007
می دانی !؟
دلم تاریک شده ، انقدر که نمی فهمم دردش از کجاس
غم دوده زده رو تمام ِ شادی های ِ بی بهانه ام
از درد ِ دلم می گویم و شوق ِ شروع ِ یک کار ِ هنری
شاید که کمی دلم روشن شه
واسه همینه که من و مام شید و پری ناز افتادیم تو کار ِ شمع سازی –


* * *

خواب هام هم مثه بیداری هام پر شده از روزمره گی و تکرار
خواب های ِ پر از استرس و ترس و انتظار
چند شبه که امتحان دارم و به امتحان نمی رسم
صبح که بیدار می شوم ، 1 ساعتی طول می کشه که بفهمم خواب دیده ام
پناه می برم باز به آرام بخش و ضد استرس ها –


* * *

استاد ِ گرام فرمودن که تو یه فضای 6 در 6 با ارتفاع ِ 6 ، یه دفتر ِ مهندسی طراحی کنیم که 1 اتاق ِ مستقل داشته باشه واسه مهندس ، یکی واسه نقشه کش
منشی و فضای تقسیم هم که جدا
کتابخونه ، آرشیو ، سرویس ، آشپزخانه و اتاق ِ استراحت هم که حتمن لازمه
واسه نیم طبقه بالا هم ترجیحن 1 پله گرد ِ استاندارد می خواهد و علاقه شدیدی هم داره که بیشتر ِ نور ِ دفتر از سقف ِ گنبدی ِ شیشه ای تامین شه

!!! من موندم استخر رو کجا جا بدم –


Labels:

Post a Comment