o LoLiGameS
<< Home



    بيا زنده گي ديگري را شروع کنيم
    بي بادآوري ديروزهاي تلخ
    بي استرس فرداهاي نا معلوم

    بيا همين امروزي را که هستي
    که هستم
    بيا همين امروزمان را زنده گي کنيم
    با هم


آن روزها











LoLiGameS

Thursday, February 14, 2008

!ولنتاین
. نیشخند-
چه فرقی داره که بیست و پنجم بهمن رو چشن بگیریم یا بیست و نهم روزعشاق ایرانی رو؟
واسه ما ملت ِ غم زده با دین ِ سیاه پوشی و عزا و عقاید ِ مرده پرستی از نظر ِ من
. روزش هیچ فرقی نداره ، فقط مهمه که یه بهانه باشه که ما جشن بگیریم
. بی بهانه شاد بودن را که یاد نگرفته ایم
***
روزهامون شده دعوا به سبک ِ اس ام اس
تهدید
و صحبت ِ هر روزه از طلاق
بیست و سه ساله هم که باشم ، طلاق یعنی حس ِ نا امنی
یعنی ترس ِ از دست دادن
. یعنی تداعی ِ روزهای ِ سخت ِ کودکی
***
بودن با سایکولوژیست ِ محترم آرومم می کنه ، اگرچه که من
. هر جلسه استرس پرداخت هزینه مشاوره رو دارم
***
دل تنگی هام کم شده
این روزها خیلی فکر می کنم
. تازه دارم می فهمم که چه بر سر ِ خودم آورده ام در این سه سال ِ پر از دردسر
به خاطر ِ این تلنگر یه تشکر ِ اساسی بهت بدهکارم
. مرسی مرد جان

Post a Comment