o LoLiGameS
<< Home



    بيا زنده گي ديگري را شروع کنيم
    بي بادآوري ديروزهاي تلخ
    بي استرس فرداهاي نا معلوم

    بيا همين امروزي را که هستي
    که هستم
    بيا همين امروزمان را زنده گي کنيم
    با هم


آن روزها











LoLiGameS

Friday, April 25, 2008
بدم میاد
از این آدم هایی که هیچ مشخصاتی تو پیج اشون ندارن ( یاهو 360 رو می گم ) ، بعد کامنت دونیشونو هم محدود کردن ، بعد یهو زرت میان بی هیچ مشخصاتی کامنت می زارن و بعد هم معرفی نمی کنن .
آخه بی شعور ، الاف ، ک .. کش گه می خوری میای 100 تا کامنت می زاری ،ولی حتا جرات نداری اسمتو بگی
حالم از این قایم موشک بازی ها به هم می خوره . ...
هی آدمو مجبور می کنن ...
2- من جواب ِ تلفن نمی دم به جز چند نفر که می دوسمشون یا کار دارم باهاشون
پس وقتی 1 بار زنگ زدی جواب ندادم ، اس ام اس بده ، دلیوری تو هم روشن کن .
3- اگر کسی پا پیچم شه سه سوت نشده اسمشو پاک می کنم و شماره های ِ نا آشنا هم که هیچ وقت جواب ندارن .
4- من مثه تو نه وقت دارم ، نه حوصله نه پول که بخواهم روزی چار ، پنج بار گزارش ِ روزانه بدم یا به ک.س شرات گوش بدم .
5 - این جا ملک ِ شخصیه .
6 - الان عصبانیم .
7- احمق 4 صبح به کسی زنگ نمی زنن که واسه شوخی بیدارش کنن .
8 . خوابم میاد ولی این آب ریزش ِ بینی امونمو بریده ...
9- عاشفه این عکس ِ شکوفه هام که گذاشتم تو تمپ .
10 - بمپلیت ِ من تو فایرفاکس خرابه .

Post a Comment