o LoLiGameS
<< Home



    بيا زنده گي ديگري را شروع کنيم
    بي بادآوري ديروزهاي تلخ
    بي استرس فرداهاي نا معلوم

    بيا همين امروزي را که هستي
    که هستم
    بيا همين امروزمان را زنده گي کنيم
    با هم


آن روزها











LoLiGameS

Friday, April 18, 2008
یک پیشنهاد برای ِ دوستان ِ مجری و برنامه ریز ِ طرح ِ امنیت اجتماعی : +
بهتر است به صورت رندوم هر از چندگاهی زنگ ِ یه خونه رو بزنن و با یه صوت ، افراد ِ حاضر در اون خونه سر ِ جاشون ثابت بایستن ( مثه استپ رقص ) و
بعد دوستان وارد ِ خونه بشن وبا هر کس که در وضع ِ بدی بود یا لباس ِ نامناسبی به تن داشت رو توجیه کنن ( مثه طغرل با بیل ) .

من تعجب مب کنم که چه طور تا حالا این قدر در این مورد کوتاهی کردن که یه مشت آدم ِ الاف ( یا علاف ) ... ( مثه من ) تو بلاگر و برای ِ دم زدن از روشن فکری و فمنیسم بودن میان از مسایل ِ رختخوابی حرف می زنن و اصلن هم شعورشون نمی رسه که به جای ِ این همه بی ناموسی از دستگیری خانم خدیجه مقدم بنویسن .


پ .ن : من به عنوان ِ یک عضو ترسو و محافظه کار ِ کمپین یک میلیون امضا که فقط کارم شده اطلاع رسانی تا حالا نفهمیده بودم که دارم چی کار می کنم تا این که این خانوم من رو مطلع کردم که من به شدت ازشون سپاس گزارم .

پ .ن 2 : من به خاطر ِ نوشتن ِ پاراگراف ِ دوم پیشاپیش از همه دوستان معذرت می خواهم .
خدیجه مقدم: جرم من مهمانی گرفتن در خانه‌ام بود!

این پست واسه هر کی سود نداشت ، واسه این خانوم کلی خواننده داشت ، همین جوری آدم معروف می شه ها ...

Post a Comment