o LoLiGameS
<< Home



    بيا زنده گي ديگري را شروع کنيم
    بي بادآوري ديروزهاي تلخ
    بي استرس فرداهاي نا معلوم

    بيا همين امروزي را که هستي
    که هستم
    بيا همين امروزمان را زنده گي کنيم
    با هم


آن روزها











LoLiGameS

Friday, January 16, 2009
*1
نه که دوستم داشت
نه که بی من زنده گی براش سخت بود
نه که شیرینی زنده گیش بودم
نه که می خواست تمام عمر کنارم باشه
نه که آرزوش این بود که خنده رو لبم بنشونه
نه که بی این که اهمیتی به حس و حال من بده ، گذاشت و رفت .
*2
نه که پایه کباب خوردن هاش بودم
نه که هر وقت دلش گرفته بود کنارش بودم
نه که خیلی زود دلتنگش می شدم
نه که هر جا می رفت برام لوازم نقاشی می خرید
نه که 16 مرداد روز جهانی بستنی خورون امون بود
نه که گفت دوستم دارد
نه که گفت دل تنگم میشه
نه که بعد از این همه سال به خودم نه ، با مامان گفته همه این سالها تحملم کرده

سخته باز باور کنم کسی دوستم دارد .

Labels:

Post a Comment