o LoLiGameS
<< Home



    بيا زنده گي ديگري را شروع کنيم
    بي بادآوري ديروزهاي تلخ
    بي استرس فرداهاي نا معلوم

    بيا همين امروزي را که هستي
    که هستم
    بيا همين امروزمان را زنده گي کنيم
    با هم


آن روزها











LoLiGameS

Monday, April 20, 2009
می دانی؟!
*با هم کلی رویا ساخته بودیم
برنامه ریزی کرده بودیم
برای روزهایی که نیستی
برای پر کردن تنهایی های من
برای روز بازگشتت
که کباب بخوریم
که یه گوشه بنشینیم و تلخی قهوه بی شکلات را مزه مزه کنیم
و ...
...
*حالا تو نیستی
نه که فقط دور باشی
من و تو بافته ی رویاهایمان را از هم باز کردیم
*تو رفتی
و
رویاهایم آرزو شد
و هر چه از تو ماند ، خاطره .
*به زودی خواهی آمد و در همان رویاها به حتم نقش من را کسی دیگر خواهد داشت
+ گمانم سخت ترین قسمتش همین باشد که رویاهایم را کس دیگری بازی کند و من گوشه ای به نظاره بنشینم

Labels:

Post a Comment