o LoLiGameS
<< Home



    بيا زنده گي ديگري را شروع کنيم
    بي بادآوري ديروزهاي تلخ
    بي استرس فرداهاي نا معلوم

    بيا همين امروزي را که هستي
    که هستم
    بيا همين امروزمان را زنده گي کنيم
    با هم


آن روزها











LoLiGameS

Sunday, September 18, 2011
از وقتي که رفتم کلاس آيلتس بد قلقي هاش شروع شد
هر بار که مي رفتم و ميومدم دو روز تو خودش بود
تا کلاس تموم شد و يک ماهي همه چيز آروم بود
وقتي واسه امتحان ثبت نام کردم باز نق نق هاش شروع شد
+ روزی سه چهار ساعت می شینم پای این اینترنت خراب شده پی دانشگاه می گردم تو دنیا
ببینم کجا می تونم ارزون تر و با شرایط بهتر پیدا کنم ..
حسابی اعصابم خورده ، پرم از استرس
و نمی تونم هیچ چیزی رو براش تعریف کنم

اینه که فقط می شینم و هیچی نمی گم ، یا می خندم و یهو با هر تلنگری کج می شم و تو خودم فرو میرم

+ امروز بعد از یک ماه هی قهر و آشتی و هی ناراحتی رفتیم ناهار بخوریم
کلی خندیدیم و سعی کردم همه چیز آروم باشه

موقع خداحافظی آمده می گه " تو اگر بری ، دیگر برنمی گردی ، نه؟؟؟؟ " ...

سوار ماشین شدم و سرگردون خیابونا شدم .. یاد همه روزهایی افتادم که با تک تک دوست هام خداحافظی کردم

می ترسم به خاطر من .. سه سال دیگر اون هم بشه یکی مثه من ...



Labels:

Post a Comment