o LoLiGameS
<< Home



    بيا زنده گي ديگري را شروع کنيم
    بي بادآوري ديروزهاي تلخ
    بي استرس فرداهاي نا معلوم

    بيا همين امروزي را که هستي
    که هستم
    بيا همين امروزمان را زنده گي کنيم
    با هم


آن روزها











LoLiGameS

Tuesday, October 11, 2011
من ديگر آدم رابطه هاي خاص نيستم
من ديگر حوصله روزي 10 بار تلفن حرف زدن ندارم
من ديگر نمي تونم منتظر شب بخير بشم
من حال توضيح دادن وقايع هر روز رو ندارم
ديگر نمي تونم وقتي کسي بهم اخم مي کنه براش لبخند بزنم
نمي تونم وقتي کسي دارد دعوا مي کند پاشم برم ببوسمش
من ديگر توان اين رو ندارم که سال ها يه آدم رو دوست داشته باشم
نمي تونم اداي آدم هاي خوب رو در بيارم
نمي تونم به خاطر خوش آمد کسي ارايش کنم


+ من ديگر اون آدم سابق نيستم
من دلم مي خواهد هر وقت دلم خواست گوشيمو خاموش کنم بندازمش يه گوشه و بروم
من دلم مي خواهد شبا هر وقت دلم خواست بخوابم
صبح ها هر وقت دوست داشتم پاشم
اصلا دلم مي خواهد گاهي بي برنامه پاشم برم يه گوشه تو خيابون بشينم هي آدم ها رو نگاه کنم
دلم مي خواهد اگر تو مترو کسي هولم داد پاشو لگد کنم
دلم مي خواد گاهي برگردم و به اين آدم هايي که زل مي زنن تو چشم آدم يهه چيزي بگم
يا اينايي که صندلي بغليت مي شينن و سعي مي کنن تکست هاتو بخونن ، حرفاتو گوش کنن
من دلم مي خواهد هر روز يکيو دوست داشته باشم
من ديگر نمي تونم توجه کنم و توجه نبينم

آره
من آدم رابطه هاي خاص نيستم

Post a Comment