o LoLiGameS
<< Home



    بيا زنده گي ديگري را شروع کنيم
    بي بادآوري ديروزهاي تلخ
    بي استرس فرداهاي نا معلوم

    بيا همين امروزي را که هستي
    که هستم
    بيا همين امروزمان را زنده گي کنيم
    با هم


آن روزها











LoLiGameS

Sunday, June 10, 2007

می دانی !؟

می خواهم در آغوشم بگیری
. و من محکم دستهایم را دور ِ گردنت حلقه کنم ،
سر بر شانه هایت بگذارم
و از بودنت اطمینان یابم
. من رنجیده ام
...منتظرم حرفی بزنی
هیچ نمی گویی
. یک هفته گذشته است و من گمان می کنم حتمن فراموش کرده ای که چه گونه بیهوده سرم داد کشیده ای
کلاس شروع می شود

حرف می زنیم
: می گویی
One of my negative quality is that I am a quick tempered person !!!

...نگاهم می کنی ، چشمک می زنی و من می پذیرم غیر مستقیم ترین عذر خواهیت را
***
...می دانی دردهای ِ بودنت ، در کنار ِ درد های ِ نبودنت هیچ است

Labels: ,

Post a Comment