o LoLiGameS
<< Home



    بيا زنده گي ديگري را شروع کنيم
    بي بادآوري ديروزهاي تلخ
    بي استرس فرداهاي نا معلوم

    بيا همين امروزي را که هستي
    که هستم
    بيا همين امروزمان را زنده گي کنيم
    با هم


آن روزها











LoLiGameS

Tuesday, January 13, 2009
امروز استرس امتحان گرفتم
- شیطونه می گه : فوقش می افتی
- اون یکی شیطونه رو شونه چپم می گه : اصلن نرو ، به جاش بشین با خیال راحت بازی کن .
+ اگر انقدر بی انصافانه حرف نزده بودی رو حساب این که یه بیست می تونه خوشحالت کنه ، الان با آرامش درس می خواندم .
+ قهر کرده بودن ،دخترک نشسته بود زار زار گریه می کرد ، گفتم دلش سوخته .
بعد از چند وقت پسره زنگ زد که اون یکی دوست دخترم که دو هفته است باهاش دوست شدم ازم خواسته با تو که 3 ساله باهات دوستم به هم برنم ، دخترک می خندید ... گفتم کو. نش سوخته
+ من هم الان از حرف هایی که بعد از ده سال این چنین بی روا زدی خنده ام گرفته !!!

Labels:

Post a Comment