o LoLiGameS
<< Home



    بيا زنده گي ديگري را شروع کنيم
    بي بادآوري ديروزهاي تلخ
    بي استرس فرداهاي نا معلوم

    بيا همين امروزي را که هستي
    که هستم
    بيا همين امروزمان را زنده گي کنيم
    با هم


آن روزها











LoLiGameS

Sunday, August 15, 2010
از این که همش باید خودم رو امضا کنم خسته شدم
از این که هر بار باید حسم رو بهت اثبات کنم
از این که بعد از نه سال هنوز منو باور نداری
از این که هر اتفاقی که می افته اولین مقصر منم ،خسته شدم
از سردی صدات
از این که همیشه ناراحتی
از این که حرف نمی زنی
از این که تمام مدت باید حدس بزنم چته
از این که دل خوری هات رو انقدر نمی گی تا وقتی که یه کوه بشه و دیگر نشه به راحتی حلشون کرد
خسته ام
خسته
من استرس رو از وقتی فقط یک نطفه بودم تجربه کردم
من تو جنگ به دنیا آمدم
تو جنگ بزرگ شدم
و از همون روزهایی که راه رفتم برای به دست آوردن خواسته هام جنگیدم
خسته ام
پیر شدم
دیگر انرژی واسه هر روز قانع کردن تو ندارم
+ هنوز به یه چیزایی اعتقاد داری ، می دونم
به همون ها قسم از تکرار هر روزه خودم خسته شدم
یا با تمام وجودت باش
یا برو

Labels: ,

Post a Comment